.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تمجید از عملکرد مهدی ترابی در مسابقات ورزشی پزشکی قانونی کشور در مازندران
اقدامات مهدی ترابی بازیکن پرسپولیس در مسابقات ورزشی پزشکی قانونی کشور مورد حمایت بازیکنان و مدعوین این مراسم قرار گرفته است.

به گزارش شمال نیوز،  نخستین دوره مسابقات ورزشی کارکنان سازمان پزشکی قانونی کشور صبح امروز در ساری آغاز شده است.

 

این مسابقات تحت عنوان گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم به مدت سه روز در ساری پیگیری می‌شود.

 

در این دوره از رقابت‌ها 14 تیم از استان‌های کشور در رشته فوتسال خویش رقابت‌ها را پیگیری می‌کنند.

 

در مراسم افتتاحیه این دوره از رقابت‌ها رئیس کل دادگستری مازندران، مسؤولان پزشکی قانونی کشور و مدیران شهرستانی حضور داشتند.

 

علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در مراسم افتتاحیه این دوره از رقابت‌ها اظهار کرد:  این مراسم را به این دلیل تحت عنوان یاد و نام شهدای مدافع حرم برگزار می‌کنیم که مازندران نقش ویژه در مناطق عملیاتی سوریه داشته است.

 

وی خاطر نشان کرد: نخستین دوره این رقابت‌ها را  به مدت سه روز در استان مازندران پیگیری کردیم که استقبال مناسبی در این دوره توسط تیم‌ها شده است.

 

رئیس کل دادگستری استان مازندران که میهمان ویژه این مراسم بوده است، در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ورزش باعث تقویت نشاط در افراد می‌شود.

 

وی اضافه کرد: برگزاری این دوره از مسابقات زمینه نشاط و شادابی بین کارکنان پزشکی قانونی که شرایط کاری سختی هم دارند را فراهم می‌کند و ساختار برگزاری این دوره از رقابت‌ها در سال‌های آینده هم باید حفظ شود.

 

 با توجه به نقش اثر گذار مازندران در سوریه به ویژه مناطق عملیاتی خان طومان در سوریه یکی از روایان حاضر در این مراسم ابعاد حضور رزمندگان سپاه کربلای مازندران در میدان نبرد را تشریح کرد.

 

تجلیل از خانواده‌ها شهدای مدافع حرم و  فرزندان شهید اداره کل پزشکی قانونی مازندران از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در مراسم افتتاحیه مسابقات کارکنان پزشکی قانونی مازندران بوده است.


تمجید از عملکرد مهدی ترابی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس از موضوعاتی بود که در این دوره از رقابت‌ها به آن اشاره شده است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.359 seconds.